MUA NIIN INHOTTAA KUN MUN INHOTTAVA ISOVELI TULI MEILLE YÖKSI!"!!!!!!! OIKEESTI MÄÄ NIIIIN KUOLEN!!MIKSI MUN PITI MENNÄ SILLON SILLE ESSILLE YÖKSI KUN OISIN VOINUT MENNÄ TÄNNÄÄN KUN SE TULI MEILLE YÖTÄ?!! MUA NIIN INHOTTAA! Anni alko jutteleen mulle fbn chatis kun se laitto et mo mää laitoin moi, niin eipä oo vastannu :D en kyllä tiiä :D et miks ei oo...essi ja allu oli tänää meillä niinku joka päivä... huomasin tänään, että mun kaverit on vienyt mun entisen tosi hyvän kaverin;((( alkaa N kirjaimella....en muuta sanokkaan siitä. aijon tilata taas mimaxilta en tiiä vielä et mitä. ainakin uuen lasiviilan :)ostin tänään äitin kans halppiksesta jenkki purkkaa ;)) kengän nauhat uimapatjan ja semmosii koristekivii jotka aijon lisätä varmaan simpukoitten sekaan tai jonnekkin koristeeksi. onpas paljon tekstiä :D tää purkka on aika jännän makusta, mutta tosi hyvää! <3 <3 mulla on tänään nimpparit :)

 

 LASIVIILA ESTÄÄ KYNSIEN HALKEILUA!!!KANNATTAA OLLA ;)

 JACK! <3 <3 <3 I LOVE YOU SO MUCH!  JACK ON NIIIN IHANA!